ALTES CAPACITATS
CURS 2021
ALUMNES | |
ANNA ALAGARDA |
Somos lo que comemos. La alimentación, la gran mentira
|
FERRAN GUIÑÓN |
Nuevas tecnologías: El 5G
|
CARLA POLO |
Aproximación al trastorno de espectro autista: percepción de la población, opciones terapéuticas y reacción frente al Covid-19
|
SANDRA LLORET Y LAURA RODRIGO |
Efectos negativos del plástico en la salud humana
|
MIRIAM MARTÍNEZ |
Situación actual del consumo de drogas y alcohol en España y su relación con el cáncer
|
ÀNGEL MARTINEZ | Actitudes hacia la Política y la Cultura Democrática:Estudio Comparativo de Sistemas Políticos y Electorales |
LUCIA MOLINA | Empleo de aplicaciones multimedia y webs interactivas para el aprendizaje matemático |
MARCO NIETO Y MARIO CLIMENT | Consecuencias y repercusiones del uso del móvil en los estudiantes de la ESO |
LUCIA ORTEGA | Casa contenedor. Construcciones autosuficientes |
INÉS GARCÍA | Conocimientos de la población española sobre los refugiados y su visibilidad en la prensa |
OPERACIÓ ASIMOV
30-31 DE MARÇ 2021
Aquesta setmana, prèvia a les vacances de Setmana Santa ha tingut lloc una activitat interdisciplinar i multinivell que ha implicat a diversos grups i cursos del centre. Ha sigut una activitat d’allò més completa: planetari, exposició de fotografia astronòmica, eix cronològic de la història a través dels seus llibres, mostra de robots reals programats pels alumnes, altres creats a partir de material reciclat, racó de reflexió al voltant de la inteligència artificial, photocall, recopil·lació de microrelats i còmics… i més!
L’IES es va convertir en un vertader museu on els alumnes de PR4 féren de curadors de l’exposició, amb motiu del centenari del naixement de Isaac Asimov.
Et convidem a gaudir de les diferents parts del projecte amb detall, passeu, passeu!
JORNADES D’ORIENTACIÓ
8 – 12 MARÇ 2021
La setmana del 8 al 12 de març ha sigut una setmana especial al Ravatxol. Es va començar amb el dia de la dona (8 de març) i s’ha continuat amb sessions d’orientació on antics alumnes i col·laboradors (amics i coneguts) dels docents i alumnes de pràctiques del màster de secundària han aportat ganes i testimonis gràcies a la gran acollida que ha tingut l’iniciativa.
L’objectiu de la setmana orientadora es que alumnat i personal més jove, que haguera tingut experiència propera a la universitat, poguera aportat la seva pròpia i consells orientadors per als alumnes més propers a iniciar-se a l’etapa universitària.
Es va iniciar així una etapa on hem mobilitzat a professorat de l’institut que ha parlat amb familiars, amics, antics alumnes i gràcies a la implicació de tothom aquesta iniciativa ha sigut possible.
INNOVACIÓ EDUCATIVA: TEATRE, TURING MULTILINK PROJECT
El Projecte Teatral i d’Ús de la Robòtica Aplicada a la Igualtat i les Novetats de Gestió Multilingüística (TURING MULTILINK) té com a objectiu principal que els nostres alumnes integren valors d’igualtat des d’una perspectiva de justícia universal on prime el reconeixement recíproc dels altres com a agents vàlids en un discurs i com a subjectes amb dignitat, amb els mateixos drets, oportunitats i mereixedors de igual respecte que la resta. D’aquesta manera pensem contribuir a anar construint entre tots una societat més justa on cadascú puga ser feliç seguint el seu propi pla de vida auto-escollit.
En aquest sentit, pretén integrar diferents eines educatives al voltant de nuclis temàtics com ara: la dramatització, la gestió tècnica d’àudio i vídeo, l’educació en valors d’igualtat, la neuroeducació, la robòtica, la dansa i la creació artística .
CURS 2017-2018
APOROFOBIA
CURS 2018-2019
SUPERTOT
CURS 2019-2020
HAIRSPRAY
ABP – APRENENTATGE BASAT EN PROJECTES – EXPERIMENTACIÓ
Els eixos centrals del Projecte de Formació per experimentar l’Aprenentatge Basat en Projectes, son les 3R i els jocs populars valencians, aquestos s’articulen baix l’eslògan “UN ESMORZAR SALUDABLE COMENÇA PER UNA CONSCIÈNCIA RESPONSABLE” així, en futurs projectes que es realitzaran a les aules de l’FPB de cuina, es plantejarà la creació d’alternatives saludables, exportables a tota la comunitat educativa, per vendre a la cafeteria de l’institut, seguint les regulacions que estableix el DECRET 84/2018, de 15 de juny, del Consell, de foment d’una alimentació saludable i sostenible en centres de la Generalitat. Aquest projecte enllaça directament amb les activitats realitzades dins de les activitats de sobirania alimentària, així, es projecta un estudi d’un esmorzar saludable i proper amb una gestió dels aliments i residus el més efectiva possible per a tota la comunitat educativa.
SOBIRANIA ALIMENTÀRIA